Advertisement – New Vintage Way

perfekcyjna koszula, kawa, czytelnia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cudownie jest żyć w czasach, kiedy reklama sięga po człowieka i jego osobowość.
Otóż, dobrze jest w reklamie mieć boskie ciało, ale jeszcze lepiej pełen interesującej pojemności mózg:)
Modelki, i modele muszą posiadać osobowość, a jak reklamodawca nie znajdzie wśród modeli, to sięga Bogu dzięki głębiej, po aktorów, niszowych muzyków, ludzi kultury tzw. wysokiej-po prostu reklamowa poezja.
Karl Lagerfeld znany jest z faktu, iż nie zatrudnia w swoich kampaniach reklamowych ludzi bez wyrazu, lecz artystów, którzy proponują nam nową jakość i wyznaczają estetyczną przyszłość w kulturze, nawet tej masowej.
Niedawno natknęłam się na gazetki reklamujące produkty i odzież firmy Marc O’Polo. Gazetka wydana na papierze gazetowym, nie magazynowym, wydana w formacie standardowej gazety, opisywała fantastyczne postacie showbiznesu. Wspaniały mężczyzna i wyśmienity aktor Jeff Bridges opowiada o swoich pasjach: muzyce i o życiu. Marc O’Polo łączy swoją kolekcję z ludźmi z pasją. Colin Donahue: surfer, designer, podróżnik czy Massimo Torrigiani: wydawca, intelektualista, wolny duch, osobowość. Takich mężczyzn chce ubierać Marc O’Polo.

Advertisement, jeff bridgeds, colin donahue, gazety

 

Marc O'Polo, reklama, gazety, advertisement

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jakiś czas temu firma Olsen wydała podobny katalog, w którym przedstawiła parę kobiet opowiadając o nich, ich zawodach czy zajęciach. Eureka- specjaliści od reklamy spojrzeli na użytkownika swoich produktów.
Estetyka wydawnictw tego typu idzie w kierunku vintage, zdjęcia, ich atmosfera, to podrapane, niedoświetlone lub prześwietlone fotki, niekiedy jakby zdobione komórką lub polaroidem. Szukamy nowych jakości estetycznych. Przestaliśmy, my konsumenci, chętnie patrzeć na wylizane, fotoszopowane, piękne reklamy, kompletnie oderwane od rzeczywistości zastanej.
Niedoskonałość staje się doskonała – lubię ten stan.

olsen, esprit, reklama, sesje zdjęcia w gazetach, gazetki reklamowe

 

pomysł na reklamę, starsze kobiety w reklamie, gazetka reklamowa, olsen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Może moda na naturalność wzięła się z faktu, iż w dobie netu wszystko można sprawdzić, zweryfikować, skrytykować lub pochwalić. Przechodzimy z procesu dokładnego planowania reklamy do pozornych, niekontrolowanych emocji. Oczywiście pozostaje pytanie: ile osób, ile nocy przygotowywało te „totalnie naturalne” fotografie dziewczyny, której włosy potargał wiatr-tak wiało nad tym morzem. Dior pokazuje chłopców retro. Zara prezentuje mężczyznę z lat 60-tych-a la  The Beatles.
Paul Smith to mężczyzna trochę z przełomu lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych.
Wizerunek mężczyzny zyskuje na naturalności-broda, zarost albo odwrotnie: wystudiowany, przylizane włosy lub równo przycięta grzywka – za każdym razem proponowany wizerunek nawiązuje do przeszłości i  jest „sentymentalny”.
Oczywiście to stylizacja dyktuje trendy, a za obrazem człowieka idzie charakter odzieży.
Patrzę i się przyglądam, jak szybko zmienia się nasze poczucie estetyki i niecierpliwie czekam, co będzie dalej. Co nowego zaproponują spece od reklamy i wizerunku. No bo przecież wszystko już było.
Jednak zawsze dzieje się nowe:) Pozdrawiam Beata

sesja z naturalnymi modelami, naturalny modeling, zdjęcia w gazetach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

This site uses cookies. Find out more about this site’s cookies.